Harremanetan jarri Gunearen mapa
Sartu Izena eman
Español Valencià Català Gallego Euskera English
Hotel Don Manuel
  • Belleza Thermal
Search Keyword
Search in:
Publizitatea

La Comunidad de Madrid impulsa un Plan de Recuperación del Águila Imperial Ibérica.

MADRID.ORG
handitu testu
txikitu testuaren
asteazkena, 2018.eko azaroak 7


El Consejo de Gobierno ha sido informado del Proyecto de Orden de la Consejería de Medio Ambiente y Ordenación del Territorio, que próximamente saldrá a consulta pública para continuar su tramitación, y que ahora mismo se encuentra para conocimiento en el Portal de Transparencia. Este Plan de Recuperación tendrá el objetivo de promover e impulsar las acciones necesarias para que esta especie alcance un tamaño de población y un estado de conservación tales que permitan reducir su nivel de amenaza.
Un censo de 65 parejas con 87 pollos en la Comunidad
La población de Águila Imperial Ibérica en la Comunidad se ha triplicado desde 1986 y duplicado desde 2009. El año pasado se localizaron seis parejas nuevas en el este y centro de la región, por lo que el censo de esta especie en la Comunidad actualmente se eleva a un total de 65 parejas con 87 pollos volados. En concreto, 35 de estas parejas se han localizado en nuevos territorios ocupados a lo largo de los once últimos años.
Plan de recuperación para hacer frente a sus amenazas
Pese a ello, diversas amenazas hacen necesario un Plan de Recuperación para esta especie, muy dependiente del monte mediterráneo en general y de la presencia de conejo en particular, y muy sensible por lo tanto a las alteraciones en el entorno y a la disponibilidad de presas suficientes.
El águila imperial ibérica, además, es amenazada por otras alteraciones como el uso de venenos, la destrucción de su hábitat, la persecución directa o el impacto de los tendidos eléctricos, lo que ha situado a esta especie en peligro de extinción y lo que motiva la aprobación del Plan de Recuperación, que establecerá medidas e iniciativas para hacer frente a estas amenazas.
0 comment / s
Txertatu a comment
La Comunidad de Madrid impulsa un Plan de Recuperación del Águila Imperial Ibérica.
Izena  Sartu edo
Email:
iruzkina:
Sartu kodea: Capcha
PARTAIDETZA ARAUAK
  • Iritziak dira soilik erabiltzaileen eta ez PORTALDETUCIUDAD.com
  • PORTALDETUCIUDAD.com ez dago idatzita hemen iruzkinak erantzule.
  • PORTALDETUCIUDAD.com eskubidea iruzkinak edozein kentzeko eskubidea da leku.
  • Ez da zilegi Espainiako legedia kanpo iruzkinak idazteko, edo idatzi irain urratzen pertsonen ohorea.
  • Ere ahal duzu mezu desgaitzeko sarrera irudiaren zaintzeko eta pertsona baten omenez.
Portaldetuciudad SL, B10448579 zenbakiarekin eta Gredos kalea 24 de Cáceres kalea, 927233244 telefonoan eta posta elektronikoa info@portaldetuciudad.com helbidean, inprimaki honetan bildutako datuen tratamenduaren arduradunak informazioarekin lotutako informazioa bidaltzen lagunduko dizun informazioa ematen du. produktuak eta zerbitzuak edozein bitarteko erabiliz (posta, posta elektronikoa edo telefonoa) eta enpresak antolatutako ekitaldietara gonbidatzen zaitu. Izendapena interesdunaren baimenaren bidez egiten da. Emandako datuak betirako mantenduko dira, jarduera bertan behera uzten ez duten bitartean. Datuak ez dira inori emango kasuetan ez legezko betebeharra da salbu. eskubidea berrespena lortzeko PORTALDETUCIUDAD SL ote diren bere datu pertsonalak saiatzen beraz eskubidea datu pertsonalak sartzeko, zehaztugabeak datuak zuzentzeko edo bere ezabatzeko eskatu denean, datuak ez dira zein dira bildu ziren helburuetarako beharrezkoak ditu daukazu. Gure pribatutasun-politika Informazio gehiago.
Gaur
Garbitu
gehienezko gutxieneko 32ºC 14ºC
Ost
Oskarbi
gehienezko gutxieneko 31ºC 16ºC
Lar
hodei tarteak
gehienezko gutxieneko 30ºC 17ºC
Iga
hodeiak eta ostarteak
gehienezko gutxieneko 29ºC 17ºC
Cartelera - Cine
El Tiempo
Loterías - Sorteos
Callejero
El tráfico - DGT
empresas
RSS Noticias
Lagundu:
PORTALDETUCIUDAD.com Portal Sarea
® Eskubide guztiak erreserbatuta - aisia, merkataritza, turismoa eta zerbitzuak zure hirian Gida.
1024px eta IE 7.0 eta Mozilla 3.0 gutxieneko bereizmena edo altuagoa optimizatua.